Monday 1 August 2011

က်ေနာ္ blog ေလးကိုလာလည္ေသာ သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြမ်ားသို႔...ဖတ္ၿဖစ္ေအာင္ဖတ္ေပးပါ....

က်ေနာ္ ခု လ နဲ႔ ေရွ့ လ ႏွစ္လေလာက္ က်ေနာ္ အလုပ္ေတြမ်ားေနလို႕ post မတင္ၿဖစ္ရင္ ခြင္႔လႊတ္ေပးၾကပါေနာ္...က်ေနာ္ ရ တဲ႔အခ်ိန္ေလးေတြမွာရေအာင္တင္ေပးပါ႔မယ္....က်ေနာ္ နဲ႔ လက္တြဲၿပီး က်ေနာ္ blog ေလးကို ကူညီ လုပ္ကိုင္ေပးမယ္႔ သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြမ်ား ၀ါသနာတူသူမ်ားကိုလဲ ဖိတ္ေခၚပါတယ္ဗ်ာ....က်ေနာ္လဲ ပညာရတာေပါ႔ေနာ္...က်ေနာ္ကို ဟာကြာဒီေကာင္ blog လုပ္ေနၿပီးဘာမွလဲမသိဘူးလို႔ ေၿပာရင္ေတာင္က်ေနာ္ေက်ေက်နပ္နပ္လက္ခံပါတယ္...က်ေနာ္တကယ္ကို ခုမွ စေလ႔လာေနတာပါ...က်ေနာ္ သင္ယူရမယ္႔ ပညာေတြအမ်ာၾကီးရွိပါတယ္...က်ေနာ္ ဒီ blog ေလးကို လုပ္ရၿခင္းအေၾကာင္းကလဲ ဒီ blog ေလးကို ေရာက္လာၾကတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြ မ်ားဆီက IT နဲ႔ပတ္သက္တဲ႔ အၾကံဥာဏ္ ေလးမ်ားရမလားဆိုၿပီး လုပ္ၿဖစ္သြားတာပါ....
ခင္မင္လ်က္
ေနမခၾကယ္...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...